Sestavení realizačního týmu, vybudování zázemí
Projektový záměr
V první fázi projektu bude sestaven realizační tým (manažer, supervizor, lektoři, koordinátoři asistenti a administrativní personál), podepsány smlouvy, vypracovány náplně práce a rozpracován plán postupů pro jednotlivé etapy projektu. Současně bude vybudováno příslušné materiální zázemí pro realizační tým (kabinet - kancelář pro lektory, výpočetní technika a programové vybavení pro manažera, koordinátory a admin. personál.
Realizace: listopad 2006 - květen 2007
Přípravy pro realizaci této klíčové aktivity začaly ještě před zahájením realizace projektu. První byla myšlenka, zmodernizovat a zkvalitnit výuku jazyků na naší škole. Následovalo zpracování projektu a žádost o grant z ESF. Zároveň se z rozpočtu školy financovalo vybudování spojovacího krčku a tím propojení předtím neprůchozího traktu školy a úprava bývalého skladu učebnic na kabinet (viz. Fotogalerie - přípravy). Po zahájení realizace projektu 23. 11. 2006 jsme začali plnit obě části této klíčové aktivity.
První část, sestavení realizačního týmu, bylo ukončeno 22. 1. 2007, Realizační tým má 14 členů.
Druhá část, vybudování zázemí pro realizační tým, byla ukončena v květnu 2007. Nábytek do dvou kanceláří dodala firma Cypris z Břeclavi, vítěz výběrového řízení. Kancelářská a výpočetní technika byla součástí výběrového řízení na dodávku HW a SW, které vyhrála firma AV Media. (Více v popisu klíčové aktivity Modernizace výuky).